Avalik kiri Serverimaailmale
Lugupeetud Mihkel Oja,
suur tänu Teie lahke kirja eest, mis kutsub mind kui zone.ee klienti viima oma kodulehekülge aadressil www.selgepilt.ee üle Serverimaailma serverisse. Hoolimata sellest, et pakute sama teenuse eest rohkem kui kaks korda odavamat hinda, lükkan Teie pakkumise tagasi, sest:
- Te käitusite ebaeetiliselt. Mu hinnangul on ebaeetiline saata konkurendi klientidele laiali kirju, mis võrdlevad Teie teenust konkurendi omaga ja üritavad neid sel moel üle meelitada. Hea reklaamitava näeb ette enda teenuste reklaamimist, mitte konkurendi omade mahategemist. Sama valuliselt reageeriksin siis, kui nt Krediidipank saadaks mulle kirja "Lugupeetud Hoiustaja, praegu olete Hansapanga klient, aga meie oleme hoopis vahvamad ja odavamad." Hr Oja, see pole Teie asi, kelle klient ma olen.
- Te valetate. Ütlete, et "võistlejaist üle kahe korra soodsam kuutasu on võimalik tänu kaasaegsete infotehnoloogiliste vahendite efektiivsemale rakendamisele." Minu andmetel on Teil viis korda vähem töötajaid kui Zones. Samuti pole Teie serveripark sama hästi varundatud. Minu andmetel puudub Teie serveripargis ka kriitiline arv varuservereid. Kahtlustan, et odavam hind tulebki väiksemast serveripargist, vähematest turvateenustest ning väiksemast ja vähem kogenud töötajaskonnast.
- Last but not least - Teil puudub minu kui kliendi vastu lugupidamine, sest Te kõnetate mind saadetud kirjas "Lp. Juhataja". Esiteks olen ma OÜ Selge Pilt juhatuse liige, mitte juhataja. Teiseks ei kirjutata ametinimetusi armsas eesti emakeeles suure algustähega. Kolmandaks olen olnud IT-ajakirjanik kümmekond aastat ja nii väiklane, kui see ka pole, tunnen end veidi puudutatuna, kui Te ei vaevu enne pakkumise tegemist endale minu tausta selgeks tegema.
Kristjan Otsmann
juhatuse liige
OÜ Selge Pilt
5 kommentaari:
Huvitav, miks sind välja valiti, tunnen end kõrvalejäetuna - Zone kliendina minule pakkumist ei tehtudki :)
(või oli spämmifilter nii geniaalne, et elimineeris kirja juba eos)
Hää tuttav ka imestas ca kuu tagasi, et kulla mees, Sul on zone-s domeen olnud juba mitu kuud, aga Serverimaailm ikka ei kirjuta. Nad on lihtsalt pika juhtmega - domeeni loomisest ligi pool aastat hiljem reageerisid.
Tore vastus ikka sul küll serverimaailma kirjale:-), professor! Ma ei saa aru mille pärast nokitakse mingi mõttetute asjade üle nagu mingi ettekujutatud/leiutatud eetika, eksimus ametinimetusega ja muu bullshit. Mis mõte on mängida mingit eetika ässa vms kui tegelik elu on täpselt selline nagu te näha ei taha. Ehk see, et mingi firma teeb endale reklaami teist mingi moel maha tehes, on iga jumala päev reklaamides igas meedias, mõnel varjatumal, mõnel otsesemal moel. Isiklikult mulle jäi seis serverimaailma kasuks 1:0.
Tegemist on küll mingi vana postitusega, aga siiski,
Nõustun suures osas viimasena kirjutanuga. Mulle tundub samuti, et probleeme korjatakse üles sealt, kus neid pole.
On küll nii, et mõni tunneb müüginippe paremini kui teine. Aga paljud edukad nipid mõjutavad inimest, kellele käitumine on suunatud, alateadlikult ning kui neid ei kasutata, jääb see üldjuhul üldse märkamata. KUI mittekasutamist just meelega välja ei kraabita.
Tundub, et kiri, millele vastati, ei sisalda tegelikult midagi sellist, mida pahaks võiks panna. Küll aga kõlab vastusest läbi hoopis muudest asjaoludest tingitud ebasümpaatia Serverimaailma vastu.
Viimatimainitud ettevõtte vastu suunatud kriitikaga olen sel määral kursis, kuivõrd viimase poole tunni jooksul lugenud olen. Isiklikud kogemused puuduvad täielikult.
to h¿:
Sul on õigus. Ma suhtun neisse eelarvamusega, sest neil on olnud varem mitmeid kvaliteedi- ja teenindusprobleeme. Eks selles ongi asi.
Kui Sul on valida kahe teenusepakkuja vahel, kellest ühte koormab halbade kogemuste taak, siis on loomulik, et eelitad teist. Ses suhtes minu kaastunne netpointile - kord mõne veaga alla tõmmatud mainet üles upitada on väga keeruline.
Postita kommentaar