4.10.05

Keda valida?

Tarieli arvab üht, teist ja kolmandat valimisreklaamide kohta ja Jaanus kurdab, et tal pole kedagi valida. Sama mõtlesin minagi, sest sotsid (kes mulle meele järele) läksid Rahvaliiduga ühte nimekirja (minu jaoks täiesti out). Keski ma'i vali kindlasti mitte, Reformi maailmavaade on minu omast valgusaastate kaugusel ning isamaalased on liiga rahvuskesksed ja konservatiivsed. Res Publical on küll mõned päris head valimislubadused, kuid Tönis Palts oma bütsantsliku valimiskampaaniaga peletab viimasegi tahtmise neid valida.

Õnneks avastasin minuti kaudu, et Future Systems on pannud üles hindamatu abimehe. Kohe hakkan seda uurima ning ehk jõuan siis arusaamisele, kas hääletan mõnda meelepärast kandidaati või surun maha oma maailmavaate ning hääletan Keskerakonna vastu, st mõne Keskiga kindlasti koostööst keelduva erakonna esinumbrit.

Uuendus: Vahva mänguasi, kuid mu puhul ei toiminud. Nimelt pakkus välja vasakpartei kandidaadi Vello Jervsoni. Kes, krt, see veel on?! Ainus, mida tema kohta teada sain partei kodulehelt, on see, et ta töötab diiselrongi juhina. Eks ta ole.

Mul on aega veel peaaegu 2 nädalat, et dilemma lahendada - keda peaksin valima, kas oma maailmapildile vastavat kandidaati ehk sotse või keskerakonna vastu ehk Isamaad.

3 kommentaari:

petskratt ütles ...

aga vaata http://vasak.blogspot.com, seal parteis on igati normaalseid inimesi (äkki nad võtavad ennast kokku ja utsitavad ka rongijuhi blogima?)

Kristjan Otsmann ütles ...

Assa, kus on hea ajaveeb! Tänud, panin oma RSS-lugeja Isemõtleja avaldusi jälgima.

Kristjan Otsmann ütles ...

Inimesest rääkides: tõenäoliselt on kodanik Jervson asjalik inimene (miks muidu peaks tahtma töömees osaleda poliitikas?). Ma lihtsalt pole väga kindel, kui palju ta oskab poliitikat ajada. Mul on kahtlus, et ta on palju parem rongijuht kui kohalik poliitik.

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.