Läti PR-nali. Või Korea oma?
Henrik kirjeldab väheke pikemalt seda, kuidas Samsung püüdis Eesti ajakirjanikke kokku 16-tunnisele bussisõidule meelitada, et nood saaksid osaleda 2-tunnisel pressikal. Ma küll ei oska arvata, kas keegi üldse läheb meist sinna.
Kui eile Henrikuga aasisime, siis üks uitmõte oli meil ka see, et äkki korealased tegid nalja ja lätlased (Samsungi Balti peakorter asub Riias) ei saanud naljast aru ja Eesti PRid ka mitte.
Nii et lugupeetud korporatiivkommunikaatorid Powerhouse'i agentuurist, mõned sõbralikud soovitused:
- Palun toimige infofiltrina tootjate ja ajakirjanike vahel. Palun ärge saatke meile edasi kutseid üritustele, mis kulutavad silmnähtavalt arulagedalt meie aega (2 tundi pressikat = 16 tundi bussisõitu ntx).
- Kui Teie Läti ametivennad ja -õed teevad harukordselt lolli koostööettepaneku, siis kaaluge tõsiselt neile Eesti olude selgitamist ja ettepaneku tagasilükkamist. Muidu peetakse Teid sama napakaks ja elukaugeks kui mõnda Teie Läti kolleegi. Kas Te ei leia, et töö peab naudingut pakkuma? Eesti ajakirjanikele ajatappe ettepaneku tegemine pakub ainult masohhistlist lõbu. Ja ajakirjanikele Teid peetides sadistlist.
- Tehke Läti kolleegidele konstruktiivseid ettepanekuid. Kui Samsung korraldaks Vilniuses hea sisuga pressiseminari (4-6 tundi, mis annaks 1-3 uudise ainet) ja sõidule ei kuluks hullult palju aega (väike vihje: lennumasinat kasutatakse inimeste kiireks vedamiseks punktist A punkti B juba mitukümmend aastat), siis on oodata märksa suuremat osalejaskonda ning ka pressikajastusi, mida mõõdate Teie, Teie Läti kolleegid ja vist ka tööandjad.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar