12.1.06

Elioni sidekatkestus

Elionil oli Nõmme kandis eile õhtul suuremat sorti ADSL-katkestus. Klienditoeni jõudmine võttis tubli tunni.

Eriti naljakas on Elioni klienditeeninduse automaatteadete süsteem. Esmalt teatab meeldiva häälega mimm: "Olete võetud kõnejärjekorda, vaba klienditeenindajat pole, palun oodake veidi, ühendame esimesel võimalusel, šallalaa." Sellilne sõbralik jutt. Ja siis teatab karm ja konkreetne, kuigi sõbralik tädi: "Soovitav isik ei ole hetkel kättesaadav! Proovige palun hiljem uuesti!" Seejärel kõne katkeb.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

mida siis peaks (teisiti) tegema?

Kristjan Otsmann ütles ...

Tippkoormuse ajaks täiendavalt klienditeenindajaid hankima. Kui mul nett kaob ja on kiire töö käsil, siis selline automaat-topeltteade ajab mind ainult veelgi rohkem närvi.

Absurdne on see, et kaks teadet on kokku klapitud - süsteem võiks mind kas ootele panna või teatada, et helistaksin hiljem, sest praegu on kõnejärjekord liiga pikk. Mõlemad asjad korraga on veidi liig.

Larko ütles ...

Mul on õnn elada majas, kuhu kättesaadav väikse IPS'i veebiühendus, kellel iga klienti vaja. Seega pole mul seitsme kuu jooksul, millal nende kliendiks olnud, mitte ühtegi korda ühendus katki olnud. Teiste probleemide korral reageerivad nad ka enamasti asjakohaselt ja õigeaegselt.

Pealegi on mu kuumaks tunduvalt odavam kui naabritel, kes Telia-Sonera, Elisa või Saunalahe kliendid.

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.