10.1.06

Kalmari nõuandetoa absurdihuumor

Kirjutas mulle keegi Kalmar Kalam (kuna tegemist tundub olevat avaliku ürituse reklaami, mitte erakirjaga, siis avaldan selle):

Lp. Kristjan Otsmann

Kalmari Nõuandetuba kutsub Teid osalema 27.jaanuaril toimuval seminaril, mille eesmärk on tutvustada 10 aastat kestnud arendustöö tulemusi. Nimelt on selle aja jooksul välja töötatud inimtegevuse- ja probleemide uurimiseks sobiv analüüsitehnika, mis võimaldab laiaspektrilist lähenemist erinevatele valdkondadele. Nimetame teda „VIA metoodikaks“. Seminaril tutvustame osaliselt neid võimalusi, mida antud metoodika võimaldab. Sellel korral on vaatluse all inimese isiklik analüüs, tema tegevuse uurimine töökeskkonnas,meeskonnatöös ning koolitusvajaduste hindamine. Samuti anname ülevaate ettevõtte kui terviku probleemide väljaselgitamise võimalustest nende lahendamisest läbi meie tehnoloogia.

Ettekannetega esinevad Kalmar Kalam ja Janno Seeder. Viimati nimetatu räägib isiklikust kogemusest VIA rakendamisel OÜ J.S. Seeder Konsultatsioonide tegevuses.

Täpsema info seminari ja Kalmari Nõuandetoa kohta leiate internetist aadressilt www.klmr.com

Parimate soovidega alanud aastal,

-- Kalmar Kalam
Kalmari Nõuandetuba


Lugesin veidi kodanike saiti ning soovitan seda soojalt absurdihuumori sõpradele. Muu hulgas saate teada seda, et te saatus sõltub sellest, kellega magate. Ja loomulikult tuleb mängu karm saatus, mida määratleb päritolu.

Vastus ka:

Lp Kalmar Kalam,

kahjuks ma ei taha Teie koolitusel osaleda, sest olen 99% rahul nii enda kui ka oma partneriga. Oma oluliste probleemidega suudan ise toime tulla Jumala ja Kiriku, elukaaslase ja laste, taiji ning ravimite abiga.

Soovin Teile Teie teooria originaalsusele vastavat kuulajaskonda 27. jaanuaril,

Kristjan Otsmann

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Mõnikord jah tulevad sellised pakkumised, et peaks nagu midagi vastama. Mõnele olen vastanud täitsa mõistlikult. Mõnele jälle ette heitnud sitta keeleoskust (poteNSiaalne jne).
Ma loen vahel ühte USA marketingiveebi, mis ainult õpetabki emaili kaudu marketeerima. Ka seda, kuidas teha "killer proposal letterit". Eesti oludesse see ei sobi, aga paaril-kolmel korral olen ise ilusasti kirjutanud ja saanud loa potentsiaalse kliendiga kohtumiseks.

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.