14.3.06

Hüvasti, president

Täna varahommikul läks president Meri Looja karja. Oli hää president ja tänud talle selle eest. Pange siis teiegi riigilipp välja ja lint külge või heisake see leinalipuna. Meri väärib seda hetke mälestamiseks. Küll ta viskab oma intellektuaalivimkasid Valhallas edasi.

PS Eesti on kaotanud edasiliikumise kiiruse. Selle sümboliks on valitsuse otsus kuulutada homne, mitte tänane päev leinapäevaks.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Minu arvates on see meelevaldne, kui hinnata Eesti edasiliikumise kiirust (mis see üldse on?) selle järgi, millal leinapäev on. Täna võiks olla lipud täies mastis, emakeelepäeva puhul, nagu kindlasti Merigi oleks pooldanud.

Ei taha siin vaidlust tekitada, aga ei tahtnud ka alternatiivset arvamust väljendamata jätta.

Kristjan Otsmann ütles ...

Pidasin silmas kiirust, millega Eesti juhid suudavad adekvaatseid otsuseid langetada.

Nõustun, et emakeelepäevaga arvestamise nurga alt arukas otsus. Kuigi laisa lipuheiskajana ei viitsi ma sel puhul lippu heisata (püüan parem lihtsalt emakeelt hoida).

Seetõttu me majal leinalindiga lipp just täna. Vaatan, kas ka homme. Ei meeldi mulle need kampaania korras lipuheiskamised. Lipp tuleb heisata siis, kui soovid sellega midagi maailmale öelda.

Anonüümne ütles ...

Minu meelest ka. Olgugi, et eilne oli emakeelepäev. Aga täna on minu sünnipäev ja ei taha sellist asja. Näh.

Larko ütles ...

Mina küll just nimelt teisipäeval Tallinna tulles pidin ise enesest mõistetavaks, et oleksid leinalipud väljas olnud. Emakeelepäevale vaatamata oli ikkagi Lennarti surmapäev. Siinmail on rängelt kombeks, et leinaliputamine toimub nii surma- kui ka matusepäeval, mitte aga vahepealsetel päevadel.

Et need lipud alles kolmapäeval üles tõmmati, on mulle arusaamatu, seda enam et teisipäeval oli lippudega (seoses emakeelepäevaga) nii nagu alati. Ehk siis Lennarti parafraseerides: Eestile on kombeks, üks lipp korraga.

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.