7.11.06

15 minutiga tööle

Tööle sõitmiseks kulub tavapärase 30 minuti asemel 15. Vaheldumisi rohelises ja plinkiva kollase laines. Ei kohanud ühtegi kiirustavat või närvilist autojuhti. Jalakäijatest rääkimata. Parkimiskoha leidsin murdosaga sekundist töökoha lähedal, mitte kilomeetri kaugusel nagu tavaliselt. Kell on 6:50 ja ma olen olnud juba pool tundi tööl.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Vot see on õige suhtumine. Vara tööle hilja voodi. Või pigema nagu venelastel kombeks öelda: Ranše sjadeš ranše võideš.
Hakkad varahommikul tööle - pea selge, vaikus ümberringi, pikk päeva ees. Ja kui oled oma kohustuslikud kaheksa tundi ära teinud, ikka veel pool päeva ees.

Anonüümne ütles ...

Minu tööpäev algab ajavahemikus 7:30-8:30 (kontoritöötajatel on meil võimalik valida, mis ajal selles vahemikus tööle tulla ja millal vastavalt sellele lahkuda). Ning esmaspäevast neljapäevani on meie tööpäev veerand tundi pikem, reedel selle võrra tunni lühem. Mulle hirmsasti meeldib see süsteem ja ise olen tööle tulles pigem varases kui hilises otsas.

Ainus häda, et kuna suhtlen palju mitte-oma-firmas töötavate inimestega, siis ei ole mul tavaliselt mingit võimalust reedel pool kolm läpakas kinni lüüa ja koju kobida. Mingisuguse Murphy seaduse põhjal näiteks ajakirjanikud just sel ajal alles elavnevad (küll mitte Kristjan, pigem päevalehtede omad). Ja see poleks kindlasti aktsepteeritud vabandus, et teate, meil siin selline süsteem, et ma tänaseks juba töölt läinud... Nii pole mul reeglina mingit kasu oma varasest tulekust ja meie firma inimsõbralikust süsteemist, kuna ühiskond funktsioneerib teistel aegadel...

Kristjan Otsmann ütles ...

Kaja, päevalehtedes on säärane paha seis, et 10-11 paiku nuputatakse välja, millest kirjutada (vähemalt vanasti oli nii). Siis kogutakse materjali ja kell on juba kaks. Üldjuhul on suuremad ettevõtted need, mis saavad probleemidele vastamiseks sõna ja see juhtubki kella nelja paiku :)

Asja võimendab ka see, et ajakirjanikel - nagu mitmeil teistel inimesil - on paha kalduvus lükata asju viimasele hetkele.

Anonüümne ütles ...

Ma käisin vahepeal ajaviiteks kella 6 tööl. päris äge oli. Saab ligi kolm tundi tööd teha nii, et mit mingeid segajaid ei ole. Praegu plaanin end sinna rütmi tagasi viia, sest nii on mul ululiselt parem päeva planeerida.

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.