31.3.08

EMT langetas oluliselt andmeside roamingu hinda

EMT teatas, et enamikes Euroopa riikides saab nüüd andmesidet kasutada hinnaga 59 kr/MB ehk kuni neli korda varasemast odavamalt. Väga lahe!

Elisa ja Tele2, millal teie võtate komisjonär Viviane Redingi üleskutset kuulda?

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ära rõõmusta enneaegu. Maksustamise samm tõsteti samas 1 kb pealt 50 kb peale. Mul pole olnud täna aega arvutada, vbl võtan homme ette.

Kristjan Otsmann ütles ...

Roamingu puhul kehtestab üldjuhul sammu roamingoperaator. Ja üsna tihti oli see siiani 100 kb, vaid mõne üksiku puhul 10kb.

hhh ütles ...

Helistasin täna Kajale, küsisin üle. Kaja ütles, et enne oli 1 kb kõigis neis riikides ja nüüd on 50. Ma loodan, et ma temast valesti aru ei saanud.

Anonüümne ütles ...

näh, google korjas kuskilt mu rämpskonto ja pani selle kommentaari autoriks :) ma olen ikka mina :)

Anonüümne ütles ...

Ma kindlasti ei öelnud, et oli 1kb, vaid "alates 1kb" ja pärast veel rääkisime ju pikalt ka sellest, et samm sõltus (ja sõltub siiani teiste operaatorite võrkudes, kus uus hind ei kehti) kohalikust operaatorist :)

Kaido ütles ...

Tele2'l on naaberriikides 25 kr/mb.

1 MB hind 25.- (kehtib Eestis ja Tele2 Läti, Tele2 Leedu, Tele2 Rootsi ning Tango Luksemburgi võrkudes).

http://www.tele2.ee/171_ETI_HTML.html

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.