31.1.06

Vahetasin raadiot

Olen viimased paar aastat olnud Kuku kuulaja, aga täna hommikul viskas mul üle. Kuku on endiselt päris hea, kuid mind häirib kaks asja - nad mängivad maitselagedat vana diskomuusikat alati just siis, kui see mind kõige enam häirib, ning kohati on saatejuhid parajad lapsesuud.

Kuulan nüüd autosõitudel vahelduse mõttes Vikerraadiot ning kui säält tuleb mulle igav jutt, siis taas Kukut. Ja siis jälle Vikerit. Sel moel neid miksides on päris hea raadiojaam.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ma kuulan ka vikerit, eriti kui Kersa sääl on. Ta on endiselt väga hea, juba top-raadio anektoodisaatest (või anekd... krt) pääle. Ma ise kuulan veel Yle Xi ja Russkojet ja Pildiraadiot/ Maniat ja kahe hommikud on ka vahvad. Poistel sääl kahes on natuke lühike aegrida ja nad ei tea mõnda asja...Eplik näiteks. Samas on see mõeldud 18-25 aastastele ja need veel kõike ei peagi teadma.

Anonüümne ütles ...

tahtsin veel raadio 2 kohta tähendada, et kui seal päeval päris noored on, siis nad ajavad päris küündimatut saasta ja kole on kulata, kuidas nad mõda nime hääldavad. Näiteks lastearst Adik Levini oma. Aga see ei paista kirjapildis välja.

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.