1.2.06

Aeg appi minna

Eestimaa Looduse Fond kutsub inimesi appi Lääne-Eesti naftareostust kõrvaldama. Kel endal pole ajapuudusel võimalik appi minna (nagu näiteks mul), siis palun toetage fondi, mille annetusarved eri pankades:

Hansapangas 221005100292
Ühispangas 10102001506006
Sampo Pangas 334410900000

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ma toetasin ka väikese rahaga, mulle need paigad meeldivad ja ma käin seal paaril korral suvel. Meeldib Ristna sadamas pilte teha ja rannas hulkuda...
Aga minu töökaaslane ütles, et äkki läheb see raha hoopis Strandburgeri parteiloome hüvanguks...
Rohelised peaksid tegema pressiteate ja ütlema, kui palju nad said ja kuhu see kulus, ma arvan.

Kristjan Otsmann ütles ...

See on hea mõte! Küsin esmaspäeval roheliste käest ning kui mu küsimisest pole abi, siis ässitan Postimehe kallale :)

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.