17.2.06

Eesti Õhk ja SAS

Põhjamaade lennujaamades toimib SASi iseteeninduslik check-in suurepäraselt. Paned pileti automaati, söödad sellesse ka püsikliendikaardi, valid istekoha ning ütled, kas sul on pagasit või mitte, ning oledki lendamiseks valmis.

Tallinna lennujaamas on oluliselt vanamoodsamad selveregistreerumise masinad, mida pole mõtet kasutada, kui su taskus SAS Eurobonuse või Finnairi püsikliendikaart, sest neid automaat registreerida ei suuda. Boonuspunktide teenimiseks pead minema ikkagi check-ini järjekorda seisma püsikliendikaarti registreerima.

Huvitav, kelle vanavara Tallinna lennujaam ostis? Selveregistreerumise masinate ekraanipilt on hägune, puuteekraanid õrnalt öeldes tundetud ja ebatäpsed ning ka pilet jääb suht tihti masinasse kinni.

Pika jutu lühike moraal: seisan seni järjekordades, kuni lennujaam ostab vähe kaasaegsemad registreerimisautomaadid.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Rahu, selliseid USA vedureid kohtab sageli ... pankades, internetipunktides, avalikus teeninduses. Seda loetakse loomulikuks, nagu vene ajal kui midagi ei olnud era.
Abi kysides vastatakse tydinud haalega.

hkriis

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.