22.2.06

Probleemid Bloggeriga

Bloggeriga on mingi jama - mõne bloggeri ajaveebi puhul näen "katkist" päist ning endal ei õnnestu enam kuidagi vähegi rohkemate linkidega postitust Gi:ki saata. Asi on veelgi hullem - vahel enamik lehti (välja arvatud postitamise oma) toimivad ja vahel näitab tühja lehte Mozilla ja Operaga või "Lehte pole olemas" veateadet IEga.

Probleemid algasid pärast seda, kui sai koju paigaldet katsetamiseks Elioni Speedtouchi digi-TV-ruuter. Lähen proovin täna pärastlõunal mõnest avalikust levialast ning kui sealt õnnestub postitada, kuid kodust mitte, siis on Elioni tehnilisel toel end valmis panna suuremat sorti tehnilise probleemi lahendamiseks.

Tegelikult tuleks aega võtta ja viia oma arvamusblogi Wordpressi peale oma serverisse ning Gi:k migreerida kõigi olemasolevate artiklitega tehnokratti (kui Pets sellega nõustub). Blogger jupsib liiga tihti.

Uuendus:
Võtan sõnad Bloggeri suhtes tagasi. Viga oli vihvri tulemüüris, mille Elion nüüd korda tegi.

8 kommentaari:

Larko ütles ...

Minu juures töötab Blogger täiesti rahuldavalt. Äsja tegin postituse kontrollimaks, et mingit viga ei ole. Ei olnud ka, kõik läks suurepäraselt korda. Aga Wordpress oma serveris on ikka võimsam värk kui Blogger saab kunagi olema.

Kristjan Otsmann ütles ...

Eks kui kunagi tundub, et miskit tarka pole päeva jagu teha, siis tegelen blogide migreerimisega. Praegu tegemist niigi palju :)

Oliver ütles ...

Ma ei ole küll põhjalikult uurinud, aga kas Wordpressil midagi analoogset Bloggeri BlogThis!'i jaoks ka on? Jube mugav on suvalisel lehel olles sellest ka kohe kirjutada. MovableType puhul vist analoogset lahendust kõigi browserite jaoks mõni aeg tagasi veel ei olnud. St midagi oli, aga aind IE jaoks vms.

Manjana ütles ...

Mul läks blogeriga jamaks peale selle kui me elioni digitv-d testima asusime.

Minu blogger lubab mul postitada ainult teatava pikkusega tekste, nagu pikemaks läheb, nii ei suuda ta seda postitada. Mees väidab, et probleem on selles, et ma olevat arvutisse igatsugu jama tirinud, java näiteks.

Anonüümne ütles ...

Mees ei väida midagi, mees arvab... :) Sest pärast suuremat spyware ja muude ebavajalike progede puhastamist läks asi ajutiselt korda. Samuti polnud probleeme samas arvutis teise (minu) profiiliga.

Aga kristjan, ökki seletad, mil moel Elion selle "korda tegi"? Seda SpeedTouchi purki ;) ei saa ju eriti ise konffida. Aga palun seleta siis arusaadavas keeles, ma juurdlesin tükk aega, mida vihver tähendab... :|

Kristjan Otsmann ütles ...

Asjade käik oli nii, et vist üleeile ei saanud ma enam kodust bloggerisse postitada. Mõnikord sain keskkonda sisse, mõnikord mitte. Ja haruharva õnnestus postitada sellist lühikest juppi.

Esimese hooga mõtlesin postitada Bloggeri tehnilise toe foorumisse, aga ei viitsinud. Selle asemel hakkasin mõtlema, mis viga võiks olla - mida olen muutnud. Ainus asi, mida olin muutnud, oli vihvri (promon, jah, seda uut sõna - mulle endale raskelt meeldib, palju täpsem ja parem kui ruuter) vahetus vanast heast Linksys WRT54-st selle Thompsoni SpeedTouchi vastu.

Opera brauser andis ühel hetkel veateate, kus vihjas võimalikule tulemüüriprobleemile. Seejärel helistasingi Elioni digi-TV klienditeenindusse, kirjeldasin probleemi, kuulasin kümmekond minutit telefonimusa ja lõpuks teenindaja ütles, et nad uuendasid kaughalduse kaudu mu vihvri tulemüüri sätteid ja palusid proovida, kas töötab. Töötas.

Kui lahendate sama probleemi, siis refereerige minu probleemile. Kui mu liitumise üksikasjade vastu huvi, siis kirjutage kristjan.otsmann-at-gmail.com, ma aadressi jm üksikasju ei kipu avalikku veebi praegu panema.

Digi-TV arvustust pakun lugemiseks järgmises Hommes märtsi keskel (samal ajal ka siin) ning üks kolumn sel teemal tuleb ka järgmises Digis. Lühidalt kokku võttes: liiga toores tehnoloogia, et selle eest maksta :)

Kristjan Otsmann ütles ...

sai keeruliselt öeldud. Tahtsin öelda "viidake mu probleemile" selmet öelda "refereerige mu probleemile". Vabandust halva eesti keele pärast.

sepp ütles ...

Oliver, ilmselt jah.

"WordPress bookmarklet

You can drag the following link to your links bar or add it to your bookmarks and when you "Press it" it will open up a popup window with information and a link to the site you’re currently browsing so you can make a quick post about it."

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.