Ajaveebid kiiremad kui elu
Täna oli õpetlik prohmakas, kui kellasin välja enne õiget aega selle, et PÖFFi saavad ajaveebnikud akrediteeruda. Kogu see värk oli PÖFFis kooskõlastamata ning loomulikult puhkes paanika-paanika, sest PÖFFi inimeste meeleolu järgi otsustades oli PÖFFi meiliaadressile kirjutanud akrediteerumissooviga ajaveebnikke rohkem kui üks. Palju rohkem kui üks.
Loo moraal: PR-tegelased ja turundusjuhid peavad olema valmis selleks, et nii pea kui sõnum läheb ajaveebide kaudu laiali, levib see valguse kiirusele lähedase tempoga mööda võrgustikku ning põhjustab reageeringute plahvatuse, millega pole lihtne toime tulla.
Milline on erinevus tavameedia reageeringuga? Ajaveebide pidajad on aktiivsemad kui tavalised lehelugejad-telerivaatajad.
Loo moraal 2: ajaveebide pidajad peavad arvestama, et tegemist on avaliku infoga ning olema veendunud, et kirjutatav info on avaliku iseloomuga. Postimehe Priit Pullerits õpetas kunagi, et enne kui lased allikal midagi öelda, tuleb teda hoiatada, et edasine vestlus on avalik. Kõik, mida allikas ütleb, võidakse kasutada tema vastu. Tegelikult tuleks ajaveebides ka nii teha - inimene, kellelt lähtuvat infot kajastame, peab teadma, et avalikustame info.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar