14.2.06

Ettevaatust, armunud Postimees!


Postimees on oma raamistiku valentinipäeva puhul roosaks maalinud.

Seega võib tänaseks öelda: hüvasti, Postimees, tere, ETV24 ja EPL Online. Mu värvitajule on tänane Postimehe värvikombinatsioon ikka liig mis liig. Vahet pole, kas mina vanamoodne või Postimees kõrvuni ameerikalikus tähtpäevas kinni.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma ütleks, et esimene ohumärk oli juba eile, kui Postimees avaldas oma arvamusküljel loo "Ma pigem suren, kui kannatan igavesti häda" :)

Kristjan Otsmann ütles ...

Mnjah, just mõtlesin, et nimme ignoreerin nii jõrmi kirjutist :)

Kes see nüüd oligi, kes ütles, et mainet tuleb ehitada aastaid ja selle purustamiseks piisab paarist hooletult puistatud uitmõttest? Inno Tähismaa on küll otsustanud juhusele mitte loota ning oma margi sihikindlalt täis teha. Vaba mees vabal maal.

Anonüümne ütles ...

Mis raamistik? Mis roosa? Kas te näete Postimehe lehel midagi sellist, mida mina ei näe?

Anonüümne ütles ...

Ahsa raisk, peale sunnitud reloadi sain mina kah selle viinerivärvi.

myself ütles ...

PM pidi oma online-teenust sel aastal kõvasti arendama, kuulukse..

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.