14.2.06

Kui ei söö, tõmba uttu

Mul on välja kujunenud hulk kohti, kus käin tööd tegemas, kui on linnas parajasti asju ajamas. Mu jaoks on oluline see, et kohvik oleks lahti kella 8st.

Kesklinnas meeldivad mulle Reval Café kohvikud Viru väljakul ning Sõpruse kino juures, Narva maantee suunal on kodune Kuku raadio kohvikus, Tartu maantee suunal
on võimalik töötada Sikupilli kaubanduskeskuse kohvikus, Pärnu maanteel on tipp-topp kohvik Pärnu, sadama piirkonnas Coffeeplus ja Mustamäe poole sõites Kristiine keskuse Scotland Yard.

Viimase asemel pean küll uue koha otsima, sest kui tellisin täna ettekandjalt tassi kohvi, siis ta teatas, et kui ma süüa ei telli, pean laua peatselt vabastama, sest neid läppariinimesi käib neil niigi liiga palju. Vaat kui tuleb kuueliikmeline seltskond ja mina olen oma läppariga suures lauas ees, siis olgu ma nii kena ja kobigu pubialast väljapoole laua äärde. Teda eriti ei lohutanud ka see, et lubasin siin töötada hilise pärastlõunani, vahel kohvi-mahla ning lõunaks päevapraadi tellida.

Kui nad mind siit välja viskavad, siis otsin Mustamäe suunal uue töökoha. Loodame, et neil jagub mõistust seda mitte teha.

6 kommentaari:

Marek ütles ...

heh see on küll huvitav suhtumine. sa pead seda kohta väga hindama, et peale sellist märkust veel kohale jääda.

Kristjan Otsmann ütles ...

Kristiine asukoht on väga hea. Auto saab katuse alla panna, söök-jook on head. Melu on veidi palju, aga pole probleem.

Mikk ütles ...

Ma olen pikka aega rääkinud, kuidas ma hindan seda, et Eestis ei teta sellest miskit halba kui ainult mahla või teed tellid.... Lääne-Euroopas ringi käies normaalsetes kohtades tihti ei lasta istuda lauda kui ainult juua tahad...
Hakkame äkki järgi jõudma nüüd.

Anonüümne ütles ...

Kahe otsaga asi. Need kohad on sageli siiski eelkõige kohvikud, mitte vihvikud. Sa ei saa neile ette heita, et nad oma söögikohta selliseks ka jätta tahavad, eks? Ja kui enamus läpakamatse tõesti neilt midagi ei telli, siis ei tasu pahandada, kui sina juhtusid parasjagu see olema, kelle peale närv mustaks läks.

Kristjan Otsmann ütles ...

Siis tuleks teha lihtne rakendus: vihvi kasutamiseks sisestad nt oma ostutsheki numbri ning vastavalt summale saad ka võrgusoleku aega :)

Tegelikult probleemi ei ole. Olen ise üsna sage kohvikutööline ning pole siiani märganud vihvikasutajate horde, kes on vallutanud söögikohad.

Anonüümne ütles ...

Juba mõnda aega olen mõelnd, et võiks kohvikutes, lounge´des, jt. ootesaalides (nt. sadamates, lennujaamades) olla eriotstarbeline laud mobiilsele arvutikasutajatele. Et saaks inimene rahulikult ja privaatselt kohvi+saiakest läpaka kõrvale näksida ilma et keegi sind ära ei hurjuta. Nimegi mõtlesin asjale nt. visandasi n midagi sellist. keegi eesti disaineritest võiks seda nägemust edasi viia ja turule tulla. võin isegi konsulteerida potensiaalsete allhankijate leidmist.

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.