11.2.06

e-mail. internet. seksi. seksi. seksi

Ma ei teagi, miks see Ismo Alanko lugu mul peas ringi käib. Tõenäoliselt selle pärast, et Microsoft ei suutnud oma Taanis asuvas kõrgtehnoloogilises arenduskeskuses ajakirjanikele kahe päeva jooksul internetiühendust tekitada, põhjendades seda turvalisusnõuetega. Mittemicrosoftlasi ei tohi ju võrku lasta. Väikesed hääled mu peas ütlevad, et külalistele on siiski võimalik pakkuda traadita internetiühendust nii, et külalised organisatsiooni sisevõrku ei pääse. Võib-olla väikesed hääled lihtsalt valetavad.

Mariotti hotellis ma ei raatsinud samuti nettipääsu osta, sest tund maksis 200 ja ööpäev 300 Eesti krooni.

„e-mail. internet. seksi. seksi. seksi,” käib endiselt peas ringi, kui olen olnud netist lahti ühendatud viimased 32 tundi. Õhtuks Tallinnasse jõudes ja pärast kiireid tegemisi õhtul netti logides ootab mind kindlasti ees meilikuhil. Infoajastu, mis parata.

Äkki ikka peaks Nokia 9300i hankima? Võtan selle järgmisel nädalal Nokiast proovida ja vaatan, kas temast võiks sellistes olukordades abi olla. See teadmata suurusega meilikuhi on nii neetult stressav.

PS nagu juuresolevalt pildilt näha, pääsesin õhtul koju jõudes netti. 64 meili, neist pooled olid lugemist väärt ja veerandid vajasid vastust. Kaks meili vajavad põhjalikumat mõtlemist ja vastamist ning ootavad esmaspäeva.

6 kommentaari:

Marek ütles ...

huvitav. kui eestlane vajab smartphone'i siis on esimene asi, mis pähe tuleb, nokia comunicator. samal ajal kui näiteks usas arvustatakse seda tehnikarubriikides kui huvitavat rariteeti, mis on "peaaegu sama võimekas" kui treo, aga ei kvalifitseeru oma viletsa protsessori, veidra disaini ja suuruse/raskuse tõttu. järjekordselt vist kellele-ema-kellele-tütar juhtum.

Anonüümne ütles ...

No a mida nad seal USA-s siis kasutavad?

Kristjan Otsmann ütles ...

Treod, Blackberryt ja Hipsterit. Hipsterit mu teada siin ei müüda ning kõik, mis on puutetundlik, on mu teada nõrgem. Treol ja sonieerikul on puutetundlik ekraan. Ma pole eriti kindel, kui hästi see pudenemisele vastu peab.

Olen sonieerikut proovinud ka. Ei tekkinud tunnet, et see on nüüd minu jaoks mõeldud aparaat. Communiator 9500 oli sama sant lugu. Eks proovin nüüd 9300i-d. Kui see ei aita, siis tuleb Nokia E-seeriat oodata või uurida Qtekuid.

Anonüümne ütles ...

aga vana hea paber ja pliiats?

Anonüümne ütles ...

Aga "juuresolevat pilti" juures pole :(

Kristjan Otsmann ütles ...

to anonüümik: väljend "juuresoleval pildil" oli mõeldud allegoorilisena, kuid tuli välja ebaõnnestunud teravmeelsuse ehk nürimeelsusena

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.