3.4.06

Üks hoop, kaks kärbest

Kui teil on vaja end kuskile registreerida anonüümikuna, siis kasutage lahkelt Mart Parve Spämminaatorit: registreerumisel sisestage aadress spamminaator@gmail.com ning vajadusel logige Gmaili kasutajaga spamminaator ja parooliga parool.

Mart kogub nimelt uurimiseks spämmi, ootan põnevusega uurimistöö tulemusi.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

peaks isand parvele rääkima, et ta rämpsmeili ka uuriks, seda tuleb ikka koormate kaupa. ma imestan, mis sellest kasu on, et ma saadan mingeid raviminimedega emaile, aga keegi ilmselt maksab saatjaile ja keegi ostab ka. ameerika on suur ja seal eleb kõrvuti normaalsetega ka teistsuguseid inimesi. head spämmifiltrit vist pole?

Anonüümne ütles ...

ma vabandan oma ülemise kommentaari pärast, on õhtune aeg ja pea väsinud ja ma ajasin viirused ja spämmi segi... juhtub. Jõudu, isand Parve!

Ma olen tõepoolest blogivõõras - kas ma saan kirjutatu ka kuidagi ära "kustutada"?

Larko ütles ...

Ikka juhtub, Blogivõõras. Ja ise ju oma eksituse ära parandasid, pole viga. ;-)

G-maili spämmifiltrid töötavad küll üldjuhul rahuldavalt. Mul on näiteks kolm kontot, millest üks spetsiaalselt spämmi jaoks. Outlook vahib neid kõiki ega saadagi mulle ära filtritud posti. Ise pean nii umbes kord nädalas sisse logima et praht välja visata.

Mardi ettevõtmisele soovin edu. Kasutan kindlasti tema koordinaatte kui vaja.

Kristjan Otsmann ütles ...

Larko, mul murrab korra kuu-paari jooksul mõni spämm Gmaili filtrist läbi. Tõesti hästi kirjutatud filter.

Blogivõõras, ise ei saa kommentaari kustutada. Kommentaare saab kustutada ajaveebi omanik - siin nt mina.

Anonüümne ütles ...

mu asutuse postifilter peab päevas kinni keskmiselt 5000 saastkirja (aasta tagasi 1000!). Ainus, mis ma selle massiga teha jõuan, on valepositiivseid taga ajada ...

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.