5.4.06

Samm edasi ajahalduses

Õpin tasahilju oma ajaga toime tulema. Lubasin viimases Tehnokrati saates, et tegelen edaspidi esmalt vajalike ja alles siis, kui vajalike asjade jaoks jaks otsas, meeldivate asjadega. Esimesed päevad on olnud hämmastavalt tulemuslikud.

Seetõttu leiate edaspidi ka veidi harvemini Gi:kist tehnoloogiauudiseid. Erandiks jääb siia postitamine, sest vahel on hää teha väike paus ning kiiresti kribida mõni mõte, mis peas (p)eksleb. Nagu näiteks see praegune siin.

6 kommentaari:

Larko ütles ...

Saadan Sulle arsti järele, kui tuvastan, et siin tükk aega postitusi ei ilmu. ;-)

Anonüümne ütles ...

ma kuulasin saadet takkajärgi ja väga huvitav oli. Aga mulle tundub, et kõik saates osalenud on koormatud hästi paljude asjadega. Siin on kaks seletust: esiteks, et ühe-kahe asjaga ei saa söönuks. Mis on iseenesest õige. Teine, et huvitav aeg on ja tahaks tegeleda kõigega. Aga kõigege ei jõua ja "ei" ka ei tihka öelda. Ehk siis (seda väljaendit kasutad sa, vurle, väga tihti) peab tegema valikuid ka tööde-tegemiste osas ja keskenduma paaarile kõige olulisemale. Ma mõtlen töö osas ja neile, mis kõige rohkem toidavad. Ma ise näiteks blogi ei pea, kui teiste omi loen vahel küll. Mis muide võtab ka hulga aega. Ja ühe mõtte lisaks veeel - ma pean päevikut tavalises kalendris ja MSNiga ei suhtle. Tahan lihtsalt öelda, et kui liiga palju rakendusi on kasutusel, siis ekraani tagant välja päikese kätte ei jõuagi.

Anonüümne ütles ...

krt ma ei harju ära selle steve jobsi toodetud klaviatuuriga

Kristjan Otsmann ütles ...

Blogivõõras, ma kasutan ka paberkalendrit, sest tundub, et see sobib mulle kõige paremini.

See peab paika küll, et tegemisi on hirmus palju. Tõmbangi nüüd veidi otsi koomale ja lõpetan osa töid. Täpsemalt sellest mõne nädala pärast.

"Ei" ütlemise oskus on väga oluline ja see on järgmine asi, mida hakkan arendama.

Anonüümne ütles ...

Aga kõige kavalam oleks tegeleda sellega, mis meeldib ja leida võimalus selle eest makstud saada...
(Küll nüüd avastasin Ameerika ;)

Kristjan Otsmann ütles ...

Liigume selles suunas, liigume :) Vaikselt, aga järjekindlalt. Uudised 2 nädala pärast :D

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.