5.7.06

Mina kui iluteenuse pakkuja

Sellist komplimenti pole mulle ammu tehtud. Balti merekaatritega seotud ajakirja "Navigaator" toimetus saatis mulle oma kaks tänavust numbrit ning alustasid kaaskirja väljendiga "Hea iluteenuse pakkuja".

Igal juhul aitäh! Olen meelitatud ja proovin ikka maailma ilusamaks ning paremaks muuta. Ainsana ma pole aru saanud, mida nad mõtlevad lausega "Oleksime rõõmsad, kui postitatav ajakiri osutuks lugemiseks kättesaadavaks (milline lausestus - Kr.) Teie salongis viibijatele, kes endale sellest loodetavasti üht-teis huvitavat lugemiseks leiavad." (kirjaviis muutmata)

Pean piinlikkustundega teatama, et ma ei pea salongi ega ole seda kunagi teinud. Aga ehk on tegemist hoopis peene metafooriga, mille sügavamat olemust ma ei hoomanud? Olen kogu aeg kahtlustanud, et ma pole eriti taibukas...

1 kommentaar:

britta ütles ...

Too oli nyyd kyll muhe lugu:)

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.