Üks telefon, üks number, üks identiteet
Skype Mobile'i äriarendusüksuse pealik Erik Lagier valgustas Nordic Mobile Media konverentsil veidi Skype'i m-plaane.
Lühidalt öelduna rääkis ta sellest, et mobiilis peab saama Skype'iga helistada sama lihtsalt ja sama kvaliteediga kui tavalist telefonikõnet, kuid oluliselt odavamalt. "Meie prognooside kohaselt juhtub nii, et sul on üks telefon, üks number (loomulikult skype’i oma - Kristjan), mille abil saad helistada kohaliku tariifiga igale poole maailma, ning üks identiteet. Lagier täpsustas, et telefoni all ei pea ta silmas mitte aparaati, vaid pigem tarkvaralist telefoni, mis võib olla nii kõigis Su kasutatavates arvutites kui ka telefonides. "Miks sul on vaja mobiilinumbrit, kui inimesed helistavad su skype’ile?" küsis ta.
Symbiani kliendi alfa-versioon on muide valmis. Aga seda, millal Symbiani klient kasutajateni jõuab, Lagier ei avalikustanud.
4 kommentaari:
Minu prognooside kohaselt juhtus nii juba aastat viisteist tagasi, et mul on üks telefon ja üks telefoninumber ja üks identiteet on mul kogu aeg olnud - ma ei põde skisofreeniat. Kõik saavad mulle helistada ja mina saan kõigile helistada. Milleks mulle skype, kui inimesed helistavad mulle mobiilile?
Ma ei saanud midagi aru :-(
Skype'i ei kasuta?
Mul on kaks numbrit: mobiili oma ja skype'i tunnus. Ja nüüd ka töölaual tavatelefon.
Ikkagi igatsen aegu, kui mul on ainult üks number, mis jookseb just sellesse kohta, kust mul on hetkel mugavaim/odavaim võimalus rääkida... Aga ma ei ütle, et see peaks tingimata Skype olema.
Mis mulle Skype'i juures meeldib, on see, et inimestel on mu Skype'i tunnust oluliselt lihtsam meelde jätta kui telefoninumbrit. Aga see toob kaasa nt numbri mobiilse valimise probleemi - nt autoroolis olles on tähtede toksimine oluliselt keerulisem kui numbrite valimine. Aga see on juba triviaalne jutt :)
siis tuleb number ringiga tagasi: lühinumbri kujul, mis on aliaseks skype pikemale nimele :)
pealegi on SELLEKS ajaks korralik häältuvastus olemas:)
muidugi on probleemix keskealised ja vanemad, kes on harjunud numbritega ja pole kunagi chattinud ega kasutajanime loonud.
ma näen enda jaoks trumpi või kasu sugugi mitte ühes numbris, vaid ühes tariifis. kui see on igalt seadelt igale seadele ja igasse võrku üks ja sama üle maailma, mis saab olla parim?
minumeelest ei lahende ÜKS NUMBER minu jaoks probleemi. näide: tahan puhkuse- , nädalavahetuse- ja õhtuseks ajas ennast töölainelt maha saada, aga lapse või naise kõne tahan kätte saada, selleks a) lähen kontorist ära, b) lülitan töö-telefoni välja, c) suunan kõned postkasti/kolleegile vms. Skype lahenduse korral peaksin ma ka sellisel juhul omama mitut numbrit. Kunagi pole kõiki sulle helistajaid ju kõneregistris sees lisaks isegi telefonihelin on vabal ajal ärritav, kui tead, et see võib olla keegi tööasjus
Postita kommentaar