16.11.06

EMT pääle tige. Oi kui tige.

Jändan EMT klienditeenindusega. Tahan vahetada firmapaketi Privileeg Plussi vastu, kuid EMT tahab, et läheksin selleks klienditeenindusse kohale. Tere, tali!

Miks ma pahane olen?

Sellepärast, et nad keelduvad vastu võtmast digitaalselt allkirjastatud paketi vahetuse avaldust, vaid tahavad, et läheksin mingisse mobiilipoodi. Ootan praegu EMTlt vastust küsimusele, mille poolest erineb näost-näkku tuvastamine digiallkirjaga tuvastamisest ja miks nad ei aja äri elektrooniliste kanalite kaudu. Loodan siiralt, et klienditeenindaja Liis Lepp suudab mulle selle puust ette ja punaselt selgeks teha.

Asi on seda nõmedam, et eile nende infotelefon ütles, et digiallkirjastet avaldusega on võimalik paketti vahetada.

Mis edasi juhtub? Sittagist ei juhtu. Peedin neid natuke enda lõbuks ja elan end välja ning homme lähen tipa-tapa klienditeenindusse, sest odavamat paketti oleks vaja küll. Kui just ei juhtu imet ja EMT ümber ei mõtle vahepeal.

Igal juhul jõudsid EMT konkurendid mõne millimeetri mu südamele lähemale. Kui nad veel normaalse leviala ka ehitaksid, siis koliks üle. Kuid oleks on tore poiss, seega olen endiselt EMT külge aheldatud. Eks ta ole.

Täiendet: EMT saatis uue kirja, milles palusid vabandust ja ütlesid, et saab küll paketti vahetada kas infotelefonile helistades ja salasõna öeldes või digiallkirjastet avaldust neile saates. Üksiti palusid nad mul digiallkirjaga avalduse saata (tegelikult eile juba saatsin neile, aga saame aru - repetitio studiorum matera est). Saatsin siis uuesti. Püsige lainel, vaatame, kas nüüd paketivahetus õnnestub.

Veel täiendet: Liis Lepp palus vabandust ja teatas, et pakett on vahetatud. Respekt, EMT on siiski õppiv organisatsioon.

11 kommentaari:

Arkadi Zuk ütles ...

Käi ikka õues ka vahepeal. Teinekord juhtub väljaspool koduseinu igasuguseid huvitavaid juhtumisi. Niteks minu onu läks ükskord välja ja leidis sealt selle õige. Pärast küll selgus, et too oli paljude õige, aga ikkagi.

Anonüümne ütles ...

Mina enam EMT'd ei peedi - ära tüütas see lõputu kvaliteedi jutt ja tapvad arved. Ma tahan põhimõtteliselt helistada ja vahel harva pisut GPRS'i ka. Lõin TeleYhega kampa. Arved 3x väiksemad ja levi ning kvaliteet ikka sama hää. Ja muuseas - KONTORISSE EI OLEGI VÕIMALIK MINNA - kõik käib kodunt/töölt/internetipunktist arvuti vahendusel.

keelek6rv ütles ...

kas emt "suurim leviala ja parim kvaliteet" ei ole tänapäeval juba veidi müüt? kunagi ehk tõesti oli see ainus tõsiseltvõetav operaator, ent tänapäeval..kahtlane.. mina teleyhe kliendina olen igatahes täheldanud, et võrreldes oma emti sõpradega saan ma paljudel äärealadel oma asjad paremini ja levirikkamalt aetud.. lisaks on mulle sügavalt arusaamatu, milles ma siis täpselt kaotan, kui "säästuoperaatori" klient olen.. kuumaksu pole ja minutihind ca 80 senti igasse võrku igal ajal.

autor ütles ...

Sõltub liikumistrajektoorist: meie firma proovis Tele2-te, Elisat ja kolis EMT-sse tagasi. No ei olnud võimalik teiste võrkudes rääkida kui vaja oli.

Larko ütles ...

Minu variant on nii EMTi kui teistegiga võrreldes 100 % odavam ja närvidele säästlikum. Ma ei kasuta moblat. Ja mitte ükski asi pole seetõttu ajamata jäänud. ;-)

Kristjan Otsmann ütles ...

Kvaliteetne siselevi (olgu, jätame selle kõrvale, et kuna meil toimetuses on 3G levi ääreala, siis vahel ei saa helistada, aga siis tuleb lihtsalt telefonist 3G välja lülitada) ja lisateenused mind EMTi küljes hoiavadki. Pealegi, ega ma ole veendunud, et Tele 2 või Elisa klienditeenindus on paremad. Kahtlustan, et samal tasemel, kui mitte hullemad. Kuidas teie kogemused?

Teller ütles ...

Tele2 klienditeenindus - paketi sulgemine oli vist kõige suurem jura (Tüdruk tegi töö tõttu), sest seda pidi poes tegema ja see oli alailma inimesi täis.

Telefonisupporti pole nüüd tükk aega olnud põhjust tarbida, aga on vist suht kähku küsimustele vastuse saanud.

Tele2 online iseteenindus on funktsionaalsuselt üsna kõva, saab paketti vahetada ja suht kõike muud kah.

Elisa klienditeenindusega puutusin kokku neilt interneti ostes, telefoni otsas käis kõik kähku. Leping saadeti lähimasse postkontorisse, kus selle allkirjastasin ja sealt kohe tagasi saadeti. Kuna ma digiallkirjastaja pole, siis see oli mulle ilmselt suht parim variant.

Anonüümne ütles ...

Loomulikult võtab EMT vastu digiallkirjastatud dokumente. Aga on väga hea, kui keegi klientidest ka selle võimaluse reaalset toimivust proovib! Sest kuna neid esitatakse veel nii üliharva, kipub see võimalus teenindajatel lihtsalt ära ununema. Meie kõigi vabandused EMT poolt.

Larko ütles ...

Kaja, viidates Pirtsu postitusele Bobiku juures olen ma mures. Ega Sa sedapuhku kedagi peksta ei kavatse? ;-)

Anonüümne ütles ...

Larko, ütleme nii, et sellistel teemadel räägin ma edaspidi ainult privas :)

Anonüümne ütles ...

Minu kogemused piirnevad ühe väikelinna esindustega. Läbi aegade olen ma olnud kõigi operaatorite klient. Kliendiga suhtlemises on siiani parim tele2 esindus. Alati püütakse leida lahendus su probleemile ja ollakse viisakad ning inimlikud. Miinuseks pean hoopis väga väikest pinda, õhupuudust ja alati on palju rahvast. Teistest esindustest pole midagi meeldivat rääkida. Harju keskmised sellised.

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.