16.11.06

Mõtted, uitmõtted - uus James Bond

Vaatasin eile uut bondifilmi. Uitmõtted:

  1. Daniel Craig on umbes sama hää James Bond kui Roger Moore. Sean Conneryle jääb endiselt alla.
  2. Felix Leiter oli mooramaa päritolu ameeriklane. Originaalne ja meeldiv. Seda enam, et M on viimaseis filmides naine. Ja väga hästi mängitud roll Judy Dentchilt. Ma ei imestaks, kui järgmises filmis on Q hiina, korea või äärmisel juhul jaapani noor tütarlaps.
  3. Eva Green Vester Lyndina pidi surma saama. See oli selge juba poole filmi pealt.
  4. Mõned päris head Bondi-killud, mis muutuvad üha nostalgilistemaks.
  5. Kui üle 2 tunni kestvast filmist maha lõigata 30 minutit, muutuks film sellest üldjuhul ainult paremaks.
  6. Sony Ericsson tootepaigutus oli võikam kui kunagi varem - kogu tooteportfelli nägin vist ära, ainult K750 oli puudu (aga võib-olla lihtsalt ei märganud). Ja Fordiga sõitev James Bond ei mõju veenvalt. Pigem Dacia või Fiat juba.
  7. Hinne: 4 (viiepallisüsteemis)

9 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

vahele jäid ;)

Anonüümne ütles ...

Sel juhul jäin ka mina vahele ja terve saalitäis rahvast, kellele eksklusiivne eelseasnss korraldati :-P

Sellega nõus, et tegelt oleks pidanud kogu tsirkus ära lõppema siis, kui nad kahekesi veel õnnelikult ringi seilasid. Viimane osa oli kuidagi hoopis teine liin juba.

Fordi annaksin mina andeks, arvestades, et see peaks olema teglikult esimene film. Ja pealegi sai ta ju alles nüüd Aston-Martini maitse suhu ju, ja ehk seepärast edaspidi just seda eelistab :)

Aga Sony-Ericssoni asju ei jõudnud tõesti enam filmi lõpuks üles lugeda...

Anonüümne ütles ...

nojaa, punkti 6 kontekstis olnuks muidugi ebaviisakas üksiti ka kirja panna, kelle kulu ja kirjadega üritus toimus - ära narri kätt, mis toidab :)

Kristjan Otsmann ütles ...

Sony kutsus eellinastusele - hammustan endiselt vajadusel kätt, mis toidab ;)

Anneli ütles ...

Üks naiselik kommentaar ka sekka :-) James Bondil kulus ikka päris palju aega, et võita lõplikult ja nö silmnähtavalt Vesper Lyndi süda. Eelmistes filmides on see Bondile kuidagi kergemini kätte tulnud :-)

Kristjan Otsmann ütles ...

Anneli, mulle meeldis see ka Vesper Lyndil oli seekord pääle välise ilu kapaga ka sisemist. Nii intelligentset Bondi-tüdrukut pole enne olnud.

Piinlik tunnistada, aga vahepääl ma isegi lootsin, et ehk ta jääb ellu... See oleks olnud võimalik, kui tegemist oleks olnud viimase, mitte esimese Bondi-romaaniga :D

Anonüümne ütles ...

Anneli pole ilmselt eriti Bondi filme vaadanud, George Lazenby'l kulus selleks terve film ära. Ei jäänud elama ka tookord.

Mingil kummalisel kombel tundub mulle, et GL oli kõige parem Bond, kuigi mulle väga meeldivad RM ja SC, nii Bondis, kui ka mujal.

Kristjan Otsmann ütles ...

Priit, maitse asi. IMHO oli Lazenby Bondist õnnetum ainult Sean Connery neljas, mitteametlik Bond.

Lazenbyl kulus küll jupp aega tibi võrgutamiseks, aga Vesper Lynd oli oluliselt intelligentsem. Eks vahepääl ole ka ajad ja väärtushinnangud muutund :)

Anonüümne ütles ...

See GL kipubki väga binaarseid hinnanguid saama, ka Wikipedia arvates. Mina olen siis siin kindel 1 ja Sina 0.
Ja IMO oli ja on Tracy Draco peajagu intelligentsem kui kõik teised tibid kokku. Pahadest ehk Fiona Volpe saab kõrvale panna.

Aga tolle "Never Say Never Again'i" suhtes ma olen sama meelt - ainuke mida ma pole suutnud ära vaadata.

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.