30.11.06

Mulle meeldib tööd teha!

Kuigi väljas valitseb kaamos, meeldib mulle tööd teha: Tanel Padar mängib praegu kitarri ja laulab oma lööklaule, enne teda lõid kaks meest väga hästi trummi (üks neist vist oli Kill Kaare, aga võin eksida)... Miks mu töökliima pole iga päev nii mõnus?

Olgu, tegelikult olen koos 250 inimesega Lillepaviljonis Windows Vista ja uue Microsoft Office'i avalikustamisüritusel. Ja toimetan järgmist innovatsiooniajakirja HEI numbri tekste.

Muretsemiseks pole põhjust, kohe maetakse mind pauerpoindilaviini alla. Ja mina muudkui toimetan ja toimetan...

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

seni kuni hei on pdf-s ei loe seda keegi

Kristjan Otsmann ütles ...

Eks see pdf on rohkem kõrvaltoode. Eesti Ekspressi ja EASi koostöös kirjastatav ajakiri läheb otsepostiga 2000 poliitikule, arvamusliidrile ja ärimehele.

Loodan ka ise, et järgmisel hankeperioodil tahab EAS teha sellele ajakirjale suurepärase veebi. Ja Ekspressis liigutame end tasahilju, et järgmine number oleks meie veebist normaalselt loetav.

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.