17.9.07

Kui palju maksab Gmaili kirjakast?

Kolm pikka paid? Jah, aga seda 3 GB piirangu täitumiseni.

Minu meilikast on nüüd pingali täis ja tuleb vist täiendavat pinda juurde osta. 6GB maksab 20 dollarit, 25GB 75 dollarit, 100GB 250 dollarit ja 250GB 500 dollarit aastas.

Kas oleks lihtsam kirjakast üle käia ja mittevajalik kustutada? Kahtlustan, et selleks kuluks kauem aega kui 20 dollarist loobumine seda väärt on.

Uitmõte: kas kunagi tuleb hetk, mil Google ütleb, et mu blogi on liiga suur ja nüüd tuleks selle eest maksta?

8 kommentaari:

Muidumeez ütles ...

Huhh, mida sa küll selles postkastis hoiad, et sellised mahud saad? Videosid? Pildikaustu? Olen ka aastaid kasutanud gmaili ja intensiivselt, 10% olen ära kasutanud...

Kristjan Otsmann ütles ...

Kasutanud olen seda alates 2004. aasta juulist ning kirjakastist nüüd 2.7GB täis. Gmaili kasti jooksevad mu ajakirjaniku- ja konsultanditöö ning erameilid. Ajakirjanikutöö tõttu saadavad inimesed mulle vahel pilte meiliga - eks need peamiselt ruumi võtavadki.

Tiiu ütles ...

Olen postkasti suhtunud nagu oma korterisse, st ära kustutanud koheselt kõik rämpsposti ja isegi enamuses väärtuslikku kraami. Aadressid ju säilitatakse automaatselt minu tahtest sõltumata. Sinu postitust lugedes on mul hea meel, et olen taolist puhastustööd järjekindlaslt teinud. See võtab minult mõned sekundid aega alati, kui postkasti kallal käin.

Kristjan Otsmann ütles ...

Tiiu, eks minagi kustutan rämpsu ja risu ära ning arhiveerin vaid need asjad, mida tulevikus vaja võib minna. Mu arvutis olev meilikast on vist ca sada korda väiksem :)

Gmail on lihtsalt viimase peal võimalus kogu oma meililiikluse arhiveerimiseks. Olen mitu korda olnud siiralt tänulik, et pole Gmaili väga hoolikalt puhastanud - nii mõnigi vana kiri on hiljem ära kulunud, nii ka mõni foto, mille olen arvutist kustutanud, kuid mis on mu kirjakastis endiselt alles.

Larko ütles ...

Mul on G-Mail sama kaua kasutusel kui Sul kuid pole õnnestunud sinna rohkem kui veidi alla 500 mega ladustama. Seega peaks tast tükk aega piisama küll kuid on mul igaks juhuks 3-4 Google kontot peale sellegi nii et kindlasti ei kavatse ma rahaga ruumi osta kui peaks piir vastu jalutama.

Larko ütles ...

Nii, unustasin blogi kohta kirjutamast. GMail saab just tänu suurtele manustele täis ent vaevalt saab keegi isegi pikkade aastate jooksul oma blogis nii palju pilte ja videofaile avaldada et kontol sama palju kraami oleks kui postkastis. Ise olen pealegi viimasel ajal blogide pildid oma virtuaalserverisse paigutanud. See teeb kergemaks blogiga ühe platvormi juurest mujale kolida kui peaks selleks tahtmine tekkima.

Anonüümne ütles ...

Kas poleks lihtsam kogu su träna outlookiga alla laadida ja dvdeele panna?

Kristjan Otsmann ütles ...

Reggie, Outlookis on mul ainult kindla peale vajalikud asjad. Teoreetiliselt saaks nii teha küll, aga siis kaoks Gmaili suurim eelis - padukiiresti leida vajalikku meili.

Larko, ega ma ka usu selle stsenaariumi kordumisse blogide puhul. Seal annaks pigem kraani kinni keerata siis, kui oled piisavalt kaua ühes kohas postitanud ega taha kolida.

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.