1.10.07

Virin: paremat klienditeenindust tahaks...

Reede ja laupäeva õhtul olin Elioni digi-tv pildiga püstihädas - proovin parajasti seda, kui hästi (või halvasti) toimib digi-tv kahes teleris. Reede ja laupäev olid masendavad, sest pilt koosnes peamiselt hiiglaslikest aeglaselt vilkuvaist pikslitest ning heli hakkis arusaamatuseni. Proovisin helistada Elioni klienditeenindusse, kuid mõlemal õhtul istusin ootel 20 minutit. Siis viskas üle ja rohkem ei proovinud.

Millal tuleb aeg, mil klienditeenindused hakkavad mulle tagasi helistama selmet peaksin jobutama telefoni otsas? Elion ju näeb numbrit, millelt helistan... Või siis mitte?

4 kommentaari:

Toivo Ellakvere ütles ...

aga kui keegi kuskil viriseb, et "paremat ajalehte tahaks"? millal saabub see aeg?

Kristjan Otsmann ütles ...

See pole nüüd kuigi uus virin :) IMHO oleks tulnud juba aastaid tagasi saata tarbijakaitse lugejate huvide kaitse nimel peale vist enamikele Eesti ajalehtedele - SL Õhtulehele küll kõige sagedamini.

Anonüümne ütles ...

ütlen ausalt, ei näe koguaeg numbrit, kuna mõnedel klientidel numbrinäit maas ja isegi minul pole võimust seda maha keerata, säh sulle siis,
töö on raske ja klienti püüan alati oma võimuse piirides ka aidata.
kuid kui klient on ebaviisakas või noriv ei teki ka mingit motivatsiooni aidata.

Kristjan Otsmann ütles ...

Mul numbrinäit jällegi kogu aeg peal. Aga asjata klienditeenindajale liiga tegemast olen hoidunud - ega ta süüdi ole, et süsteem ei toimi. Ainult siis ajab veidi kopsu üle maksa, kui klienditeenindaja ei saa puuduliku keeleoskuse või tehnilise võhiklikkuse tõttu probleemist aru. Aga see on nii ettevõtte kui ka klienditeenindaja probleem.

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License.